Konfirmation

På denne side finder du oplysninger om den aktuelle konfirmandundervisning samt oplysninger om tilmelding til konfirmationsundervisning og kommende konfirmationer.

2024:
Lørdag 27. april - kl. 11
Torsdag 9. maj (Kristi Himmelfartsdag) - kl. 11
Lørdag 11. maj - kl. 11

2025:
Lørdag 17. maj
Torsdag 29. maj (Kristi Himmelfartsdag)

Lørdag 31. maj

2026:
Lørdag 2. maj
Torsdag 14. maj (Kristi Himmelfartsdag)

Lørdag 16. maj

Konfirmationsdatoerne ligger fast på lørdagen efter St. Bededag samt på Kr. Himmelfartdag og lørdagen efter.

Indskrivning
Indskrivning til konfirmationsforberedelse og konfirmation i Islebjerg Kirke i 2025 foregår elektronisk og processen er følgende:

Forældre skal først indskrive deres barn til konfirmationsforberedelse.
Indskrivning til konfirmationsforberedelse skal ske her

Forældre skal logge ind med NemID, og hvis I som forældre har fælles forældremyndighed, skal I begge give samtykke til tilmeldingen/konfirmationen.

Når ovenstående er gennemført, skal én af forældrene – efter et par dage - logge ind
konfirmand.kirkenettet.dk
og udfylde oplysninger om barnets skole og klasse (efter sommerferien), ønske til konfirmationsdato m.m.
(Virker linket her på hjemmesiden ikke, så prøv at google "konfirmand kirkenettet").
Hvis I bliver nægtet adgang til at logge ind, så forsøg igen næste dag, da første del af indskrivningen så endnu ikke er blevet ”kørt igennem i systemet”.
Virker det stadig ikke efter nogle dage, så kontakt kirkekontoret, der kan se,
om første del af indskrivningen er gået igennem.

Systemerne kan desværre ikke sende kvitteringer for indskrivningen, men har du ikke modtaget velkomstmailen fra os i slutningen af august, så kontakt kirkekontoret.