Fakta om Islebjerg Sogn

Bor du i Islebjerg Sogn?

nogle tilfælde har man brug for at vide, hvilket sogn, man bor i. F.eks hvis man skal have lavet en navneændring eller nogen er død og dødsfaldet/begravelsen skal registreres. Her skal man nemlig kende bopælssognet, da det er dem, der skal behandle sagen.

Oplysninger om sit bopælssogn, finder man ved at indtaste sin bopælsadresse på sogn.dk.

Hvor ligger Islebjerg Sogn?

Du kan se hvilke veje, der hører til Islebjerg Sogn.
Sådan gør du: Vælg "Helsingør Stift" i menuen "Stifter i Danmark". Vælg herefter "Frederikssund Provsti", og til sidst "Islebjerg Sogn".
Zoom ind og du kan nu se vejnavnene.

Fakta om Islebjerg Sogn

Hvor mange bor der i Islebjerg Sogn? Hvor mange folkekirkemedlemmer er der i Islebjerg Sogn? Hvor mange blev døbt i Islebjerg Sogn sidste år? Hvor mange vielser og begravelser var der i Islebjerg Sogn/Kirke sidste år? Svarene på disse spørgsmål og flere fakta om Islebjerg Sogn finder man her.

I 2017 fik Islebjerg Sogns Menighedsråd udarbejdet en sogneanalyse, der bl.a. beskriver sognets sammensætning mht. alder. Sogneanalysen for Islebjerg Sogn kan ses her.